2014. augusztus 29., péntek

// Új blog

Kedves idetévedő!
Most kivételesen nem új fejezettel érkeztem, de már az is készülőben van, és a közeljövőben fel is kerül majd a blogra. Ezúttal szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a pipákat, melyek eddig szerencsére csupán pozitív jellegű reakciókat küldtek felém, bár azért is nagyon hálás lennék, ha egy-két sorba leírnátok, hogy mit gondoltok az eddigi fejezetekről. Tudom,hogy a sztori  még nagyon az elején tart és talán egy kicsit lapos is, de van okom rá, hogy így vezetem a történéseket. Izgalmasabbnál izgalmasabb jelenetek várhatóak a jövőben, ezt megígérhetem.
Na de, a lényegre is térek. Amiért most zargatlak titeket, annak csupán annyi az oka, hogy új blogot nyitottam, ami ha minden jól megy szeptemberben startol. Rövidebb, hosszabb történeteket fogok írni One Direction bromance témákban. Akit érdekel, itt {katt} elérheti az oldalt.
Hamarosan jelentkezem, Kylie

1 megjegyzés:

  1. Most talaltam ra a blogodra. De lehet mar keso mivel mar negy honapja nem raktal fel uj reszt. Pedig, basszus egyszeruen imadtam! Nagyon remelem latod ezta kommentet es folytatod a blogod..:)❤️

    VálaszTörlés